Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac| Traductor | Corrector | Llistes|Enllaços|Ajuda
 
 

-Notícia següent

Trobada del Joomla! User Group Països Catalans a Barcelona, dissabte 5 de juliol
03.07.2008

-Notícia anterior

Festes a Barcelona el dijous 26 de juny i a Amposta i València el dissabte 28 per a celebrar la sortida del Firefox 3.0 en català
23.06.2008

-Darreres notícies

Jornades Tecnolliure - Linkat 2008 a Santa Coloma de Gramenet
07.10.2008

Softcatalà presenta la traducció al català del GIMP 2.6.0
05.10.2008

Es presenta la traducció al català del Sunbird 0.9 i del Lightning 0.9
26.09.2008

Softcatalà presenta la traducció al català de l'escriptori GNOME 2.24
26.09.2008

Softcatalà celebra el seu desè aniversari
20.09.2008

Softcatalà presenta la traducció al català de l'OpenOffice.org 2.4.1
06.09.2008

La Fundació puntCAT i Softcatalà col·laboren en la donació d'ordinadors a un nou centre de la Bressola
12.08.2008
Ens vols fer arribar una notícia? Fes clic aquí!


 
 
 
  Lancelona, una festa tecnològica a Barcelona  
 

Enviada per xavier caballé, 03.07.2008.
 
  Barcelona és i ha sigut en moltes ocasions una ciutat en la que s’ha innovat en molts aspectes, es per això que, veient que a una ciutat com la nostra faltava un esdeveniment que apropés al ciutadà les noves tecnologies d’una manera ociosa, l´Associació Sociocultural per la Promoció dels Noves Tecnologies Packet Loss presenta durant els dies 29, 30 i 31 d'Agost al Palau Sant Jordi, la primera edició de LANCELONA, en la que es reuniran a 512 usuaris en una lanparty i que a més comptarà amb multitud d'activitats totalment gratuïtes, totes elles relacionades amb les noves tecnologies obertes al public.

L'objectiu de LANCELONA és donar a conèixer els avenços de les noves tecnologies a la ciutat de Barcelona, tenint en compte el gran ventall de possibilitats que aquestes ofereixen i apostant pel programari lliure. El esdeveniment oferirà un espai en el qual es pretén apropar a l'usuari a les innovacions tecnològiques del moment d'una manera ociosa, fomentant aquesta cultura i fent-li partícip en conferències, taules rodones, tallers, exposicions, demostracions i espectàcles en aquest espai.

Les activitats que ofereix Lancelona a l’espai gratuït son tan diverses i heterogènies com l’espai permet, els assistents podran, entre moltes altres activitats gratuites, des de veure una demo de robòtica, un torneig de Dance Dance Revolution, ponències de diferents sistemes operatius, de disseny 3D, exposicions de vehicles d’aire comprimit, espectacles de moodig i overclocking i d’altres sorpreses que la organització té preparades, totes elles amb la música de fons dels nostres DJ’s, que s’hi estaran durant 20 hores punxant en tant en directe com per xarxa per a tots vosaltres.

A més a més de totes les activitats gratuïtes, tindrem una sèrie de torneigs per als 512 participants que prèviament s'hagin inscrit.

L’Staff de Lancelona us convida a participar durant tot un cap de setmana al Palau Sant Jordi en el que a més de viure les noves tecnologies d’una manera divertida i apassionant, poden gaudir d’un esdeveniment pioner a la ciutat de Barcelona.
 


Voleu enviar el vostre comentari?  
 
El vostre nom:
Adreça electrònica:
Títol del comentari:
Codi de seguretat :
Comentari:
 

 

 
             
Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac |Traductor|Corrector|Llistes|Enllaços | Ajuda
   
 
Softcatalà © 1997-2008