Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac| Traductor | Corrector | Llistes|Enllaços|Ajuda
 
 

-Notícia següent

Neix un projecte col·laboratiu de creació d'un diccionari alemany/català
14.03.2006

-Notícia anterior

Un recorregut pel GNOME 2.14
10.03.2006

-Darreres notícies

Trobada de viquipedistes a la Biblioteca de Catalunya
17.07.2008

Trobada del Joomla! User Group Països Catalans a Barcelona, dissabte 5 de juliol
03.07.2008

Lancelona, una festa tecnològica a Barcelona
03.07.2008

Festes a Barcelona el dijous 26 de juny i a Amposta i València el dissabte 28 per a celebrar la sortida del Firefox 3.0 en català
23.06.2008

Softcatalà presenta la traducció al català del navegador Firefox 3
17.06.2008

La Generalitat ofereix ajuts econòmics a traduccions de programari lliure
09.06.2008

Es publica la distribució de GNU/Linux CÀTix 1.4
28.05.2008
Ens vols fer arribar una notícia? Fes clic aquí!


 
 
 
  Softcatalà presenta la traducció al català del processador de textos lliure AbiWord versió 2.4  
 

Enviada per Jordi Mas, 13.03.2006.
 
  L'AbiWord és un programa lliure, molt lleuger i ràpid que està desenvolupat per una àmplia comunitat. Ofereix un munt de funcions per al processament de textos; inclou totes les opcions habituals de formatació de caràcters, caixes de text, alineament de paràgrafs, regles, tabulacions, taules, control de versions, verificació ortogràfica, ressaltament i, en general, aquelles funcions que esperaríeu d'un processador de textos modern i avançat. A més del format propi de l'AbiWord, el programa pot obrir els formats del Microsoft Word, de text enriquit (RTF) i de text senzill.

La versió 2.4 inclou novetats importants respecte a la versió 2.2, com ara millores en la velocitat, més estabilitat, millores als filtres d'importació i exportació, i multitud d'extensions noves, per exemple, la del format OpenDocument.

L'AbiWord ha estat traduït per Softcatalà i es pot descarregar gratuïtament des del seu lloc web, on es poden consultar les instruccions d'instal·lació i les preguntes més freqüents sobre el funcionament d'aquest programa.

Softcatalà és una associació sense afany de lucre que treballa per la normalització de la llengua catalana en el sector informàtic relacionat amb Internet i les noves tecnologies, a partir de la traducció de programari lliure i de distribució gratuïta. Per a més informació sobre els programes que aquesta associació ha traduït al català, podeu consultar el seu lloc web a http://www.softcatala.org.
 
L'apòstrof - Enviada per Josep Nuet, divendres, 17.3.2006. 11:13 .  
 
Benvolguts amics:
La nova versió d'Abiword va millorant molt. De tota manera us voldria fer adonar que l'apòstrof que podem escriure amb la tecla corresponent (la que comparteix amb el signe d'interrogació ?) queda un apòstrof recte (') quan hauria de ser oblic (’). Em sembla que retocar això deu ser fàcil. Altres programes lliures com Open Office ho fan bé.
Gràcies

Josep Nuet
 


Voleu enviar el vostre comentari?  
 
El vostre nom:
Adreça electrònica:
Títol del comentari:
Codi de seguretat :
Comentari:
 

 

 
             
Inici | Qui som | Projectes| Fòrums | Escriu-nos | Botiga | GNU/Linux | Mac |Traductor|Corrector|Llistes|Enllaços | Ajuda
   
 
Softcatalà © 1997-2008