Bona tarda, fa anys que utilitzo l'antivirus avast en català gràcies a un amic i a vosaltres. El motiu d'aquesta consulta és que fa uns dies avast em va oferir:Easy Pass. Per assegurar les contrasenyes del meu equip i cada vegada que vull entrar en una adreça electrònica em surt un requadre on diu:
"Escriba contraseña La conexión "..." está protegida."
La veritat és que,em pregunto si això és segur i com ho puc fer perquè no em surti cada vegada, a no ser que entri en una pàgina nova.
En espera de la vostra resposta, us saludo cordialment.
Pel que he vist, segons la informació del propi Avast, l'Avast! Easy Pass és un gestor de contrasenyes com la majoria de programes d'aquest tipus que hi ha en el mercat, però aquest és de pagament. Veig que s'integra en els navegadors d'Internet, per la qual cosa em temo que t'ha col·locat alguna "cooqui" (galeta) en el teu navegador principal o en qualsevol dels que facis servir (Internet Explorer,Firefox o Google Chrome).
Mira també les barres d'eines, a vegades hi ha barres d'eines que s'integren en el teu navegador però que tu no les veus perquè estan desactivades o no són visibles i potser que per això et doni problemes.
Una altra forma de comprovar que no t'hagin instal·lat, sense saber-ho, alguna "tool bar" és anar directament al Tauler de control/Afegeix suprimeix programes i esperar que es desplegui la llista dels que tens instal·lats. No m'estranyaria gens que te'n surti un que es digui quelcom com "Avast: Easy Pass toolbar" o cosa per l'estil. Si és així, clica amb el botó dret sobre el programa, una vegada l'hagis seleccionat, i escull l'opció "desinstal·lar", segur que et desapareixerà el problema que exposes.