Fins ara he inclòs textos en català i els ha corregit en català. Fa una semana que em fa la correcció com si el text estigués en castellà. Què he de fer? Moltes gràcies.
No acabo d'entendre si vols dir l'aplicació o web d'Office o potser Google Drive. En el darrer cas, si entres a dins de la configuració(a dalt a la dreta, el tercer botonet, amb un dibuixet d'una roda dentada), allà podràs, a la pàgina que et donarà un cop clicat, trobar la configuració d'idioma. Llavors sols has de trobar el català
En el primer cas, no et puc ajudar, ja que per la meva experiència és simplement que la traducció(com a mínim per la pàgina web) està malament, i deriva a castellà per defecte en cas de no existir la traducció per aquella part concreta, cosa que em molesta molt, ja que el segon idioma que poso és anglès i tot i això m'escriu coses en castellà igualment. Tot i així, en el cas dels documents Word, si vas a l'apartat de "Revisar"(a la mateixa barra on hi diu "arxiu", "inici", "presentació", etc.) i mires el primer botonet, que és un dibuixet d'un llapis blau, veuràs que té al costat una fletxeta. Clica la fletxeta, i et sortiran diversos altres opcions("amagar suggerències", "editor", "configuració de l'editor", "opcions d'autocorrecció" i "establir idioma d'autorevisió"). en el tercer i el cinquè hi podràs trobar algunes opcions d'idioma que no sé ben bé què fan, però inclouen català(tot i que no ho he provat, diu que canvien l'idioma de correcció al català, però avisen que aquest no està complert, per a ràbia meva). Per la configuració general però, com he dit, em sembla que els desgraciats no van acabar de fer-ne la traducció i la van deixar que derivés per defecte al castellà.
Darrerament he trobat que SoftCatalà té un catalanitzador, tant per Windows com per Mac com per cada coseta més de cadascun(Office, per exemple, pel que ho provaré). No sé pas com funciona, però segurament val la pena provar-lo.
Per últim, pel que fa a les configuracions de l'ordinador no en sé pas res, jo. Espero que això t'ajudi, i sinó digues on és el problema més concretament(Microsoft, com he dit, no té la traducció acabada en diversos llocs, com a mínim la pàgina web, pel que si és aquest el problema potser no es pot solucionar).