Moderadors: jordis, Andreu, cubells
llop ha escrit:Faig una remuntada del tema, aprofitant que veig que s'ha creat un subfòrum d'Android. Aquest tema caldria que es traslladés allà. I de pas, a veure si algú me'l sap respondre...
Carles-682 ha escrit:A mi l'App "Navegació" em surt completament en català, incloent el nom ("Navegació" i no "Navigation"). Quina versió d'Android tens al teu mòbil? jo la 4.1.2.
De totes formes, no es tracta del navegador que tenim a Android, si no que és l'aplicació que s'activa per utilitzar el GPS i la localització de l'indret en el que et trobes.
El navegador d'Internet que tenim per defecte a Android es diu "Navegador" i es troba també totalment traduït al català. Jo prefereixo utilitzar, no obstant, el Firefox per a Android disponible, així mateix, en català.
Cartlebarce ha escrit:¿Quan tenen previst resoldre això?, Em passa el mateix i no tinc ni la més mínima idea de com resoldre-ho, tampoc és que sigui un manetes precisament
rowf ha escrit:Hola!
Jo tenia un Galaxy Mini S5570 amb el 2.3.6 i de serie no tenia català, aixi que li vaig canviar la ROM per una Cyanogen Mod 7 i vaig poder gaudir del SO en català, però Navigation tampoc em donava ordres de veu, només Dings!!
Si canviaba l'idioma del mobil a anglès, si que em donava ordres de veu, y si el posaba en espanyol, necessitaba d'una aplicació TTS addicional, pero que no funcionaba pel català...
Pensaba que era perque tenia el Cyanogen que té moltes funcions retallades, però ara tinc un Galaxy S3 amb 4.1.2, i tinc català de serie, pero igualment Navigation no em dona ordres de veu, i si que ho fa en tots els altres idiomes! En finlandés o suec, idiomes menys usats que el català!!
Ningú ha trobat solució?
XaviCh ha escrit:Hola
Poso al dia el tema perquè acabo de baixar-me l'Acapela (gratuït) i llavors la veu de la Laia (3.99 euros) que és en català.
Ho he provat tant amb el Maps (navegant) com amb una aplicació xorra que he fet amb appinventor, i funciona perfectament (amb el navegador només he sentit la primera instrucció, però vaja, si diu la primera, les dirà totes!).
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant